Algemene informatie

SKGZ zet zich in voor een goede toegang tot zorg. SKGZ is onafhankelijk en onpartijdig en helpt bij \'gedoe\' tussen verzekerden en zorgverzekeraars. Dat kan door bemiddeling van de Ombudsman Zorgverzekeringen of door een bindende uitspraak van de Geschillencommissie Zorgverzekeringen. SKGZ is door de overheid aangewezen als officiële geschilleninstantie voor de zorgverzekeringen.

Contactinformatie

088 9006 900www.skgz.nlinfo@skgz.nlLaatste controle: juli 2025

Postadres

Postbus 291
3700AG Zeist

Openingstijden

Hulpaanbod

Advies en informatie over zorgverzekeringen

Voorlichting Bemiddeling door de Ombudsman Zorgverzekeringen (Niet-)bindend advies door de Geschillencommissie Zorgverzekeringen

E-learning Signaleren en oplossen zorgverzekeringsschulden

Signaleren en oplossen zorgverzekeringsschulden Het programma: Het incassoprotocol van zorgverzekeraars Het voorkomen van aanmelding als wanbetaler Afmelding bij het CAK Het afspreken van een betalingsregeling Zorgverzekering en detentie Deelname:gratisDuur:1,5 uur

Training: Zó los je zorgverzekeringsschulden op! (online)

Zorgverzekeringslijn traint professionals en vrijwilligers om zorgverzekeringsproblemen te voorkomen en op te lossen. De trainingen zijn gratis. Wij bieden open trainingen aan, trainingen op aanvraag voor organisaties en e-learning. Wij geven uitleg over de wanbetalersregeling en...

Informatie aanvragen

Vrijblijvend informatie aanvragen bij deze organisatie?
Dat kan door dit formulier in te vullen:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een sterretje (*).

Niet gevonden wat u zocht?

Meer organisaties voor:

Ombudsman
Vergelijk hulpaanbod